.htaccess dosyasına

rewritecond %{http_host} ^siteniz.com [nc]
rewriterule ^(.*)$ http://www.siteniz.com/$1 [r=301,nc]

bunu eklediğimde www. olarak çıkıyor sizce bi zararı yada bir artısı olur mu 1 aylık site ilk 500'de bile yokum günde 5 tane özgün yazı giriyorum rekabetide düşük o yüzden