Arkadaş 30Tl verdim bi script aldım üstüne bi sürü güncelleme.... Hatta beceremeyip yanlış yaptım onu bile nezaketle karşıladı... Teşekkür ederim...Almayı düşünenler kesinlikle alın derim...
Teşekkür ederiz.
Kurulum dosyaları destek talebinizde gönderilmiştir.
kurulum isterseniz ücretsizdir bizde kurabiliriz , eğer kuramazsanız destek talebi üzerinden sorunuzu belirtebilirsiniz
Hayırlı olsun