neo2400 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş 30Tl verdim bi script aldım üstüne bi sürü güncelleme.... Hatta beceremeyip yanlış yaptım onu bile nezaketle karşıladı... Teşekkür ederim...Almayı düşünenler kesinlikle alın derim...
Teşekkür ederiz.

Kocaelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 adet sipariş verildi.
Kurulum dosyaları destek talebinizde gönderilmiştir.

kurulum isterseniz ücretsizdir bizde kurabiliriz , eğer kuramazsanız destek talebi üzerinden sorunuzu belirtebilirsiniz

Hayırlı olsun