Benim yazdigim yiginla destek bilgisi var eger bahsettigin buysa ayrica sitemi tanitmakla ilgili yazdigim 3 konu var bu 3 konu haricinde digerler mi rahatsiz etti yazdigim 3 konumu ayrica kendi sitemde yazdigim bir makaleyi burada paylasirken nedrn linkini yaxamiyacam soylermisin
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:26:07 -->-> Daha önceki mesaj 21:24:47 --
Onerinizi yapmaya calisiyorum
Mumkun oldugunca otomatik bir sistem hazirliyorum elimden geldigince
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Mrb ufku ve ucu acık bir proje 4 5 sene önce buna benzer bişey düşündüm fakat maddi açıdan yazılım kontrol vs olsun güç yoktu skype gönderirsen fikrimi paylaşırım hatta beraber geliştirebilirizde.
Başarılar dilerim.