Arkadaş 30Tl verdim bi script aldım üstüne bi sürü güncelleme.... Hatta beceremeyip yanlış yaptım onu bile nezaketle karşıladı... Teşekkür ederim...Almayı düşünenler kesinlikle alın derim...