Arkadaşlar 4 yıldır aktif adsense kullanıcısıyım, ocak ayı düşüş olur ama bukadar uzun sürmezdi, ay sonlarına doğru toparlanırdı.
Hitler 2013 e göre artmış olmasına rağmen ciddi düşüşler var, %40 oranında. TL ye geçişin dezavantajları mı yoksa ocak ayı olmasından mıdır ?