Merhaba arkadaşlar, yorumlara javascript oy koymak istiyordum bunun için verileri repeater ile doldurdum bu repeater'ın içinde bir buton var butona bastığımda o yoruma ot atmayı yapacaktım tüm altyapısını yaptım ama repeater'ı clientside olarak butonu tetkiletemedim yani şunun gibi birşey yapmam gerek
<asp:Repeater ID="rp" runat="server" ItemType="NLayer">
<ItemTemplate>
<!--içerik-->
buton veya link buton (<%#Item.YorumId%>)
</ItemTemplate>
</asp:Repeater>
--Code behind;--
void Oy()
{
Foo(YorumId);
}yani repeater içindeki butona basınca oy verecek olan metodu client olarak tetikletmeliyim, performans için geriye oy sayısı döndürmeyi düşünmüyordum nasıl yapabilirim?
<asp:Button ID="btn" OnClick="btn_Click" CommandArgument='<%#Item.YorumId%>' runat="server" Text='oyla' />
protected void btn_Click(object sender, EventArgs e)
{
int yorumId = (sender as Button).CommandArgument;
Foo(yorumId);
}