Keşke yapılsa ama emin olun adamların yerinde kim olsa avm veya plaza yapardı. Neden ? O adamlar Galatasaray stadını bedavaya yapmadı, Galatasaray arsasını verdi onlarda Galatasaraya milyon dolarlık stat yaptı.