Merhaba Arkadaşlar,
Ben yakın zamanda İstanbul'daydım ve genellikle Mecidiyeköy tarafında ikâmet ettim. Küçükken az çok stadın olduğu kısmı hatırlıyordum. Yıllar geçti ve stad ordan alındı. Peki ben diyorum ki o bölgede neredeyse adım başı bir avm varken bir bina varken neden oraya kocaman bir park yapılmıyor.
Düşünsenize harika olmaz mıydı?
Mecidiyeköy'ün göbeğinde kocam bir park. Tam bilmiyorum büyüklüğünü ancak gerçekten harkulâde bir park olur bence.
Bu benim hayalim. İstanbul için düşündüğüm bi kaç hayalimden biri.
Sizde bi hayal edin derim. Nasıl görünürdü sizce?
Saygılarımla...