sanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam banka kârsız iş yapmaz kârı nedir finanasbankın biyerden açısını çıkartır mutlaka
içerdeki paranı kullanıyor işte, bunlarda şube masrafı olmadığı için halka hizmet