Konu
ASP.NET Ekibi Kuralım
17-01-2014, 17:13:01
#6
MercanYazilim
valla isterdim ama elimde işlerim var zaman bulamayabilirim ve ankarada değilim yüzyüze görüşüp paylaşmak daha yararlı kanısındayım o nedenle başarılar diliyorum tebrik ediyorum.