Kusura bakmada ben firmayı kötülemiyorum Benim sitemi kapattı Bir mail nedeni ile olmayan birşey demiyorum Olan bir durumu aktardım Yani herkes memnun olucak diye bir durum yok ben memnun olmadım , Sonucda Kul hakkına girmek istemem Lakin bir avukat yazısı ile konuda birşey olmamasına göre benim sitemi nasıl kapattı Savcılık Talimatı Mahkeme kararı olmadan bu megatrhost sitemi kapattı ayıp değil mi yapılan bana! bende burda memnun olmadığımı söylüyorum Dost isen daha biraz dikkatli ol çünkü her olumsuz durumda sende yanlış anlaşılırsın İstediğin kadar şikayet konusu açın Gerçek yaşadığım bir olayı anlatıyorum
ASLA FİRMAYI KARALAMIYORUM HER ÜRÜNDE OLDUĞU GİBİ MEMNUN OLAN VAR OLMAYAN VAR
Yahu senin ilk mesajında ki saçma sapan imaların canımı sıktı. Yoksa herkes memnun kalacak diye bir durum yok ki öyle bişey olamazda zaten mutlaka birileri memnuniyetsiz olacaktır.. Sitemi nasıl kapattı diyosun git bi araştır suspanned denen şeyi.. Ayrıca
şurayı okuyabilirsin.