gayet mantıklı bir sistem olmuş fakat birşey merak ettim.
İçeriklerin hiç bir yerinde html tagı kullandırmıyorsunuz sadece imzada mı izin var?
Bu arada denedim farklı birşey olmuş gerçekten yaratıcılık budur işte
Aklıma geldi birde makale için resim ekleme yeri yapsanız iyi olurmuş ekstra fikirlerimi eklerim konunuza