Güzel kardeşim iyi okudum zaten merak etme. Allah'ıma şükür sürekli kitap okuduğum için Türkçeme belli başlı güvenirim. Ücret için mesajım bulunmuyor benim. Konuyu açtığında;
cache görüntüsü Karşılığında otolike ile kastıgım sayfayı vericeğim.. mesajından sonra
https://www.facebook.com/*** sayfa budur..
Evde boş boş oturan, Güvenilir , düzenli paylasım atıcak ilgilencek içerik arıyorum.
diyorsun kısaca verdiğin linkteki adrese paylaşım atılacakmış gibi duruyor konunda ki mesaj. Anlatabildim umarım. Şuanda editlediğin için daha anlaşılır hal almış bulunmakta, hayırlı geceler. Hayırlı işler kardeşim.