ücretli yaptırırsan pişman olabilirsin. çoğu bir ton dosya bulup hepsini tek klasörde topluyor. eğer çok geniş arşivin varsa bütün işi yine sen yapıyorsun...
o zaman o iş bana gelmez o kadar uğraşacaksam r-studioda bi miktar kurtarabiliyodu zaten uyandırdığın için çok sağolasın hocam