Mehaba arkadaşlar,
banka kartımla paypal onaylamak için bilgileri girdim bir miktar para çekti teyit numarası istiyor yakaşık 2,3 saat oldu fakat kod hala gelmedi yani dönem içi hareketlerde çekilen miktar ile ilgili hiç bir şey yok + 2. gönderdim yine gelmedi gelirmi yoksa birşey yapmam gerekiyormu aradım bankayı birşey görünmüyor dedi ne yapmalıyım?