Konu
ASP.NET Ekibi Kuralım
16-01-2014, 19:39:02
#5
netustad
Arkadaşlar konu günceldir. Ekibimizi yavaş yavaş kuruyoruz.
Tasarım ve jquery ye hakim bir arkadaş daha olursa ekibimizin başlangıcı için yeterli olacaktır.