yazı öyle bir yazı olmus ki bazı kısımlarda boynuna sarılıp tşk edesim geldı. bazı kısımlarda ise resmen bana göre bariz yanlıslar var. mesela imleme meselesi. kesınlıkle ve kesınlıkle cok rısklı olarak göruyorum. dığer hersey tmm ama bu ımlemeden uzak durulmalı. ayrıca o sondakı paragraf bellı kı bırılerıne mesaj verılmek ıcın yazılmıs. tmm mesajı alacak kişiler anladı onu ama, mesajla ilgisi olmayan kişiler gözunde senı cok itici yapıyor. o güzel makaleyi o paragrafı kuran kısı ile aynı kişinin yazması gercekten cok acı.ama emegıne yuregıne saglık