Hocam windows yükleyebilirsin şahsen bende öyle yaptım fakat bir flash alman gerekiyor win xx i indirip flash'a iso atarsanız kurulum yapabilirsiniz. bende MacOs var ben o şekilde yapmıştım. 5TL ye cd yaptırıp da kurabilirsiniz die düşünüyorum sadece fullemek kalır size.