Şahsi görüşüm R10 'daki çoğu firmadan kaliteli hizmet beklemeyin , sadecehosting , radore , netdirekt vb gibi firmaları tercih etmenizdir. iyi hizmet her zaman pahalıdır.
R10 'daki herhangi bir firma ücretsiz sunucu veriyoruz dese yine de almam herkesin tabi fikri zikri farklıdır.