CoRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Est. hocam, elimden geldigince insanlara yardımcı olmaya calısıyorum.
Biliyorumki forumdaki diger arkadaslarda aynı tutumu sergilemeye gayret gösteriyor.
Kisiler birbirlerine ne kadar dürüst ve saygılı olursa forumun genel işleyişi ve dosthaneligi de bir o kadar artar.
Konuya gerek yoktu aslında bende teşekkür ediyorum, sağolun.

İşini iyi yapanla-kötü yapan,parayı önplanda tutanla-tutmayan,yardımseverle-köstekçi,dürüstle-dürüst olmayan,samimi ile samimiyetsiz bence iyi ayrılmalı.Bu sebeple sizce gerek olmayabilir ama bence gerek vardı dostum.Bu bölüm bunun için var İyi çalışmalar,hayırlı işler...