Est. hocam, elimden geldigince insanlara yardımcı olmaya calısıyorum.
Biliyorumki forumdaki diger arkadaslarda aynı tutumu sergilemeye gayret gösteriyor.
Kisiler birbirlerine ne kadar dürüst ve saygılı olursa forumun genel işleyişi ve dosthaneligi de bir o kadar artar.
Konuya gerek yoktu aslında bende teşekkür ediyorum, sağolun.
İşini iyi yapanla-kötü yapan,parayı önplanda tutanla-tutmayan,yardımseverle-köstekçi,dürüstle-dürüst olmayan,samimi ile samimiyetsiz bence iyi ayrılmalı.Bu sebeple sizce gerek olmayabilir ama bence gerek vardı dostum.Bu bölüm bunun için var

İyi çalışmalar,hayırlı işler...