Est. hocam, elimden geldigince insanlara yardımcı olmaya calısıyorum.
Biliyorumki forumdaki diger arkadaslarda aynı tutumu sergilemeye gayret gösteriyor.
Kisiler birbirlerine ne kadar dürüst ve saygılı olursa forumun genel işleyişi ve dosthaneligi de bir o kadar artar.

Konuya gerek yoktu aslında bende teşekkür ediyorum, sağolun.