Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Est. hocam, elimden geldigince insanlara yardımcı olmaya calısıyorum.
Biliyorumki forumdaki diger arkadaslarda aynı tutumu sergilemeye gayret gösteriyor.
Kisiler birbirlerine ne kadar dürüst ve saygılı olursa forumun genel işleyişi ve dosthaneligi de bir o kadar artar.
Konuya gerek yoktu aslında bende teşekkür ediyorum, sağolun.