sosyopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iş yerinde millet deli gibi oynuyor bu oyunu. ben sadece 1 kere meraktan girdim baktım ve aynı dakika içinde sildim uygulamayı.

sabahları metrobüste adam ayakta zor duruyor, ama açmış telefondan şeker patlatıyor. bravo valla.
Bu sabah bu bahsettiğin sendromu yaşayan birine rastladım Gülünç bi haldeydi. Hiç ısınamadım şu oyuna yükledim az oynadım sildim.