Videolarınızda hologram veya logo tarzı bir şey basılı mıydı?
Evet var hocam sitemin logosu var.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:26:36 -->-> Daha önceki mesaj 16:25:30 --
Videolarınızda hologram veya logo tarzı bir şey basılı mıydı?
toptan şikayet etme varmı bilmiyorum ama videoların telifi size aitse content id başvurusu yapın önce sonra her gün bir telif gönderin ve 3 günde kanalı kapattırırsınız
Sağolun hocam yalnız content id dediğiniz nasıl oluyor pek bilmiyorum bunu.