yigit0can adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Videolarınızda hologram veya logo tarzı bir şey basılı mıydı?
Evet var hocam sitemin logosu var.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:26:36 -->-> Daha önceki mesaj 16:25:30 --

yigit0can adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Videolarınızda hologram veya logo tarzı bir şey basılı mıydı?
dombalak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
toptan şikayet etme varmı bilmiyorum ama videoların telifi size aitse content id başvurusu yapın önce sonra her gün bir telif gönderin ve 3 günde kanalı kapattırırsınız
Sağolun hocam yalnız content id dediğiniz nasıl oluyor pek bilmiyorum bunu.