iş yerinde millet deli gibi oynuyor bu oyunu. ben sadece 1 kere meraktan girdim baktım ve aynı dakika içinde sildim uygulamayı.

sabahları metrobüste adam ayakta zor duruyor, ama açmış telefondan şeker patlatıyor. bravo valla.