LeoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle merhaba geçircen arayüz çizen arkadaşların reflerine baktığımda bu arayüzü görüp çok beğenmiştim bugun ön satış konusu açıldı
Hocam bende ön satıştan faydalanmak isterim ama temanın bir demosunu görebilseydik kafamızda soru işareti kalmasaydı
Demo çıkar çıkmaz pm ile bilgilendirirseniz sevinirim

1.Yorumlara cevap mutlaka olmalı
2.fonksiyon dosyasına sonradan ilaveler yapmak için ya extra bir fonksiyon dosyası yada şifrelediğiniz devamına eklemeler yapılmalı
3.Wordpress te bu varmı bilmiyorum yüklenin resimleri alana göre kesip boyutlandırılıyor normalde 1 foto bazen bölünerek 15-20 foto oluyor resmi kesmektense tek resmi o alana sığdıysak olmazmı uzaklaştırıp yakınlaştırma gibi
Öncelikle önerileriniz için teşekkürler, göz önünde bulundurarak değerlendirilecektir. Demo 1 haftayı bulmayacak sanıyorum.

Webcode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba almak ıstıyorum ama ne zaman tamamlanır acaba

birde demo çıkınca pm alabilir miyim lütfen
muzafferbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
canlı demo cıktığında lütfen bilgi veriniz
Cartman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet güzel görünüyor elinize sağlık. Birde kategori ve yazı sayfasının görüntüsünü eklerseniz daha iyi olur.
VNOkyanus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Canlı demo ne zaman çıkacak ?
CyBeRPrenS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çıkınca 1 adet bende almak isterim.
MusaitYerde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağa ya da sola reklam koyabiliyor muyuz? güzel olmuş gayet elinize saglık.
Sağ sol reklam pek sığmaz ama yinede reklam alanı ekliyelim, isteyen kullanıcılarımız eklesin istediği boyutta.

Bu arada herkese ilgisinden dolayı teşekkür ederim, canlı demo çıktığında sizlere pm atılacaktır.

Görüş ve önerilerinizi almak isteriz.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:49:39 -->-> Daha önceki mesaj 14:43:56 --

mdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel görunuyor almayı dusunuyorum fakat demo yuklenince daha sağlıklı olur. örnek site kurulduğunda pm.
Erdy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tema çok güzel görünüyor. Yorumum bulunsun düşünebilirim.
İlginize çok teşekkür ederim, demo çıktığında sizlere de pm ile bildirilecektir.