Konuyu açan
Magnnuuum başta olmak üzere yorumlarda tecrübelerini paylaşan arkadaşlara teşekkür ederim. Hepsinden Allah razı olsun.
Yorumları okurken hocam sizin paravan ağınızdaki binlerce siteyi backlink için kullanmadığınızı ve başka bir amaçlarının olduğunu yazmışsınız. Ben buraya takıldım

Nasıl bir amaç için kullanıyorsunuz ki bu siteleri? Benim aklıma ilk gelen şöyle bir kurgu. Ana sitenizde ki bazı hitli konuları, yada hit getireceğiniz konuları bu bloglara backlinksiz olarak basıyorsunuz. Bu sayede sanki yapay trend bir konu imajı yaratıyorsunuz google nezdinde. İlk index sahibi ana sitenizede bu sayede otoriter bir yapıya ulaştırıyorsunuz!. Acaba yanlış mı tahmin ediyorum.
Tekrar Allah razı olsun hocam sizden.