Kemerde Viking otelin 4 yıldızlık olanı var denize daha yakın (adını unuttum) orası için bende Eylül Ayında rezervasyon yaptıracağım. Eylül'de Kemer sakin ve gayet güzel oluyor hem orta sıcak hemde az insan