Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Gümrük işini çok ciddiye almalısınız.
Ben panoramic çekim yapan kamera getirttim tse'ye göndereceğiz dediler arada hiç ettiler ürünü.
Eğer ürünü almaya kafaya koyduysanız önerim mutlaka bir gümrük müşaviri ile detaylı görüşün ürünü anlatın diğer türlü kendi başınıza döner durursunuz yazık olur emeğinize ve paranıza.