Benimde bir sorum olsun bu konuda güzel bir paylaşım olmuş teşekkür ederim.
Soru: Birden fazla anahtar kelime ile denediğim aramalarda 1 sitenin ilk 10-20 sonucu komple kapatmış olduğunu görüyorum/görüyoruz. Buna mantıklı bir açıklama var mıdır? Bu bana göre yanlış bir uygulama ve uzun zamandır var ve devam ediyor hala. Aynı zamanda da haksızlıktan başka birşey değil.
Diyeceksiniz ki o site kaliteli bir sitedir sağlam seo çalışmaları yapılmıştır + içeriği kalitelidir. Cevap: Hayır içerikler benim sitemle aynı seo anlamında da gözle görülür bir çalışma yapılmamış. O zaman nedir bu 2 sayfa olayı ? Mantıklı bir açıklama getirebilecek olan buyursun