Konu
Taktım kafaya alacagım
14-01-2014, 21:05:43
#7
Gwindor
ben geçen sene bir ürün ithal ettim yurt dışından. vergisi mergisi komisyoncuları gümrükçüsü acentalar derken 7500$ lık ürün 20.000tlden fazlaya geldi. lanet olsun türkiyede ithal birşeylerle iş yapmak mümkün değil. tuttularmı öpüyolar.