R10'da o fiyatlara iş yapmazlar hocam. Ajanslarla çalışmanızı tavsiye ederim. Şahsen ben öyle yapıyorum ve bu istediğim fiyatı karşılıyorlar. Benim de yüksek takipçili bilinen hesaplarım var ama burda 10 liraya reklam yaptırmaya çalışan zihniyetten dolayı hiç burda reklam işine girmedim o hesaplarımdan kolay gelsin..