Sen Türkçesini yazmıyorsun ki, adamlar hem Türkçesini düşünücek, hem de Almanca'ya çevirip yollayacak öyle mi düşünüyorsun? Beleşçiliğin bu kadarı, pes doğrusu.
türkçesini tabiki söylüyeceğim
Ders işlenirken arkadaşlarımızla konuşmamalıyız.
Ders işlenirken çöp atmaya gitmemeliyiz.
Sınıfa girirken kapıyı çalmalıyız.
Söz alarak konuşmalıyız.
Tenefüste tahtayı karalamamalıyız.
Okul panosuna zarar vermemeliyiz.
Okulda Sigara içmemeliyiz.
Okulda Kavga etmemeliyiz.