HaDeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam hocam bu sistemde bir üyelik birde tarif gönderme olsa o zaman Tadından yenilmez acaba düşünürmüsünüz böyle birşey yapmayı ona göre sipariş vereceğim bende ve + olarak bot varmıdır sistemde.
* Sistemde bot yoktur , elle verileri eklerseniz çok daha faydalı olacaktır
* Üyelik aslında modül olarak var ama kapattık , tarif ekleme mantıklı aslında ama bu yeni istekleri V2 ye eklemeyi düşünüyoruz.Şu anda diğer adsense kategorilerine tema hazırlıyoruz. Şu anda dekorasyon-mobilya temamız hazırlanıyor , sonrasında kadın-moda üzerine bir tema olacak

balalayka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam konu aboneliklerimde inşallah alacağım ama şuan değil.

şuan vaktim olmadğından bütün mesajlara bakamadım demoyuda tam inceden inceye inceleyemedim sorulduysa affola şuanki demodaki gibi veritabanı ile birliktemi veriyosunuz ? ve içerikde kaç tarif bulunuyor acaba ? sistemde bot mevcut mu ?yoksa eklenebilecek bir bot öneriyormusunuz siz tarifleri manuel mi eklediniz yoksa botla mı çetktiniz ? bilgi verebilriseniz sevinirim.

Saygılarımla

* Bot yoktur
* Verileri kendimiz elle ekledik
* 10-15 yemek tarifi var


Arkadaşlar tekrar söylüyorum elle eklemeniz için sitenin sağlığı ve gelişmesi için iyidir

Dün bir müşterimiz sıfır domaine kurulum yaptık , sabah baktığımızda infosu gelmiş , etiket sayfaları dahil bütün konuları indexlenmiş durumda.Google botlarının sağlıklı şekilde sitenizi ziyaret etmesi için konuları elle girmeniz gereklidir.