Selam hocam bu sistemde bir üyelik birde tarif gönderme olsa o zaman Tadından yenilmez acaba düşünürmüsünüz böyle birşey yapmayı ona göre sipariş vereceğim bende ve + olarak bot varmıdır sistemde.
* Sistemde bot yoktur , elle verileri eklerseniz çok daha faydalı olacaktır
* Üyelik aslında modül olarak var ama kapattık , tarif ekleme mantıklı aslında ama bu yeni istekleri V2 ye eklemeyi düşünüyoruz.Şu anda diğer adsense kategorilerine tema hazırlıyoruz.
Şu anda dekorasyon-mobilya temamız hazırlanıyor , sonrasında kadın-moda üzerine bir tema olacak
hocam konu aboneliklerimde inşallah alacağım ama şuan değil.
şuan vaktim olmadğından bütün mesajlara bakamadım demoyuda tam inceden inceye inceleyemedim sorulduysa affola şuanki demodaki gibi veritabanı ile birliktemi veriyosunuz ? ve içerikde kaç tarif bulunuyor acaba ? sistemde bot mevcut mu ?yoksa eklenebilecek bir bot öneriyormusunuz siz tarifleri manuel mi eklediniz yoksa botla mı çetktiniz ? bilgi verebilriseniz sevinirim.
Saygılarımla
* Bot yoktur
* Verileri kendimiz elle ekledik
* 10-15 yemek tarifi var
Arkadaşlar tekrar söylüyorum elle eklemeniz için sitenin sağlığı ve gelişmesi için iyidir
Dün bir müşterimiz sıfır domaine kurulum yaptık , sabah baktığımızda infosu gelmiş , etiket sayfaları dahil bütün konuları indexlenmiş durumda.Google botlarının sağlıklı şekilde sitenizi ziyaret etmesi için konuları elle girmeniz gereklidir.