Aynı problem ler bizim sunucularımızın genelinde'de yaşanıyor.
Sorunu bir türlü aşamıyoruz ki sorun firma kaynaklı degil.
Hotmail bu aralar işi gücü birakmış tüm personeli IP 'leri bloklamak için yetkilendırmış sanki
Defelarca Mail gönderimlerini farklı IP üzerine cekmemize rağmen atadığımız yeni IP adresleri'de bir kac gün gecmeden kara listeye alınıyor.
Bir'de dunya genelinde bloklama ile ilgili sorunlar yaşanıyor şeklinde verilen
cevab'a ben mail gönderebiliyorum dunya genelinde sorun olsa gönderemezdım
yalan söylıyorlar şeklinde mesajlar atıyolar ya cok komik
Daha durumu kavrayamadan firmanın aleyine yorum yapmayın lütfen.