Selam hocam bu sistemde bir üyelik birde tarif gönderme olsa o zaman Tadından yenilmez acaba düşünürmüsünüz böyle birşey yapmayı ona göre sipariş vereceğim bende ve + olarak bot varmıdır sistemde.