Konu
Kargolarını ucuza göndermek isteyenler
13-01-2014, 23:30:14
#4
sarfom94
PTT biraz mimli bir kargo olduğu için bu fiyatta uygun sayılır.Benim burdaki şubesi de iyi çalışıyor Sürat'in.O yüzden kullanışlı olabilir.