anindaho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun Erkan Kardeşim, İyiliği su istimal ediyorlar müşteri kayıp edeceğimi bilmesem yani sonuçta Türkiyedeyiz sipariş başına SMS ile onay işlemi varmış o modülü kullanacağım ancak biliyorsun ki Türkiyede adam kayıt olmaya bile üşeniyor onay sıkıntı oluyor tekrar geçmiş olsun...
Teşekkür ederim.
SMS İle onay mı ? Şikayet konusu acarlar SMS ile onay kodu istiyor şikayetcıyım dıye

Bu sektör'de yabancı firmalar 10 tane şart ile hizmet sağlar iyi olur. Türk firması tek şart ile hizmet sağlar onu begenmezler

by_error adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amaçları sisteme shell sokup sitedeki scriptleri almakmış benim , bir zararım yok abisiyle güzelce konustuk çözdük sorunu
Buda bir sucdur. bizim bir zararımız yok bu kişi aylar önce aynı girişimde gene bulunmuş ve halen bu kadar tepkinin üzerine devam edıyor.
Abisiyle konuşup sorunu çözmek bu kişiyi durdurmayacak adam uluslar arası şerefsizlik yapıyor Abisine söyle eve baglasın onu PC den uzak