Geçmiş olsun Erkan Kardeşim, İyiliği su istimal ediyorlar müşteri kayıp edeceğimi bilmesem yani sonuçta Türkiyedeyiz sipariş başına SMS ile onay işlemi varmış o modülü kullanacağım ancak biliyorsun ki Türkiyede adam kayıt olmaya bile üşeniyor onay sıkıntı oluyor

tekrar geçmiş olsun...