Model 1, 2 ve 6'yı fazlasıyla beğendiğimi belirtmek isterim. Yalnız benim orijinal 3 adet saatim var, hepsi de saat&saat'ten alınan ürünler. 350-480 ve 600 liraydı ben alırken. Bu ürünlerde neredeyse o fiyatlar da ama orijinal değil demi dostum? Tam olarak anlayamadım o kısmı ama aşırı beğendim ya lanet olsun bana Bana bu konuda detaylı bilgi verebilir misiniz acaba; kafama yatarsa 2 haftaya kadar sipariş verebilirim gerçekten. Şöyle bir şey var ki, Şu Koton da vs. satılan 50-60 liralık saatler gibi olmaz değil mi sonu? 1 ay da mahvolan ama gösterişli saatler yani. Yanlış anlamayın lütfen, almak istiyorum ama önce bir konuşmak da istiyorum yani; tüm fonksiyonları çalışıyor mu mesela? Kısaca detaylı pm istiyorum değerli dostum