Bir kaç aydır ciddi bir şekilde asic miner almayı düşünüyordum.

Kaç ayda elime ulaşır , elektrik problemi yaşarmıyım , aleti nereye koyacagım , bozulursa ne yaparım diye düşünürken kafayı yedim diyebilirim.

Taktım kafaya alacagım .


2-3 ürün arasında gidip geliyorum ;

https://www.kncminer.com/products/neptune-second-batch : İsveçte üretiliyor , Marttan önce kargoya vermeyecekler gibi duruyor.Türkiye'ye sokmada sıkıntı yaşarmıyım bilmiyorum

https://products.butterflylabs.com/h...ning-card.html : x2 yada x3 almayı düşünüyorum , donanım olaylarını biraz daha arastıracagım.Amerika'da olması bir kac avantaj sağlıyor.

https://www.hashblaster.com/technical-specifications , almanya'da üretiliyor ancak bu firmayı biraz daha iyi arastırmalıyım

http://www.axonlabs.net/?l=products.terra1 : en şıkı ve hoşu bu.knc ile bunun arasında gidip geliyorum