hocam sırf apple almak için almayın önerim daha düzgün dizüstü alabilirsiniz.
Hocam bugüne kadar apple sahibi olmadım. Ama verilen paranın karşılığını karşılıyor, Kalite kokuyor. Bilmiyorum çok kaliteli bir cihaz...
HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi