Elektromanyetik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.tremorgames.com

Projeyi takdir ederim ancak tasarım kopyalamak emek hırsızlığıdır.
Merhaba ,

Mesajınız için teşekkürler fakat linkini verdiğiniz site ile pazaronya arasında bir benzerlik kuramadım. Kaynağına baktım yine bir şey bulamadım. Kopyalanmış kısımları belirtebilirseniz sevinirim. Pazaronya'nın css dosyası oluşturulduğunda dahi başındaydım elbet bir yerlerden esinlenmiş olabilir tasarımcılar ama dediğiniz gibi verdiğiniz siteden kopyalanmış kısımları göremedim ben. Belki de yanlış bir site verdiniz ?