Aynı sorundan bende muzdaribim. İlk başvurumda reklam kodunu yerleştirdim yerleştirdiğim alanda boşluk oluştu ve 1 hafta bekledikten sonra adsense den ne onay ne de red cevabı aldım direk yeniden başvuru sayfasına yönlendirdi sorun ne olabilir acaba ?