Shrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adana'nın en kaliteli kuyumcusundan geçen gün 2 tane tüm altın aldım tanesini 540 tl'den ? Buda demek oluyor ki 135 tl çeyrek ?
malesef öyle olmuyor hocam her bir altını işçilik oranları oluyor ona göre hesap yapılır.

altın büyüdükçe ve piyasadaki bulunma durumlarına göre işçilik fiyatı artar.

http://www.haremaltin.com/sarrafiye-iscilikleri/

burdan bakabilirsin.