Adana'nın en kaliteli kuyumcusundan geçen gün 2 tane tüm altın aldım tanesini 540 tl'den ? Buda demek oluyor ki 135 tl çeyrek ?
malesef öyle olmuyor hocam her bir altını işçilik oranları oluyor ona göre hesap yapılır.
altın büyüdükçe ve piyasadaki bulunma durumlarına göre işçilik fiyatı artar.
http://www.haremaltin.com/sarrafiye-iscilikleri/
burdan bakabilirsin.