Bu oyun sebebi ile evde bulundugum her anımda annem telefonumu istiyor oynamak için ben oynamam o oynasın diye indirdim Bana çok saçma geliyor nedense oynadım fakat garip yani. Ama çok sağlam bir oyun yaptılar ve emeklerinin karşılığı alıyorlar.

Bu emeklerinin karşılığını alanlara inat kıskanan kişiler diyelim rakipler de olabilir böyle saçma sapan haberler çıkartıyorlar ama bilmiyorlar ki candy crush'a +1 kişi daha kazandırdıklarını.

Tebrik ederim yapımcılarını.