Selam,
Bence iyi bir domain değil hocam.
teşekkürler yorumunuz için. satılık domainleri araştırıyorum günlerdir hoşuma gitmedi çoğu, bazısı da bütçeme uymadı. Bende tereddüt ettim önce ama oynum diye bir domainim vardı 30k ya kadar o domainle iş yapmıştım bununla da yaparım diye düşünüyorum.