genelde ödeme kısmında atlama yapan siparişler eksik siparişlere düşüyor 1 senedir kullaniyorum 3 tane sitem var. biraz kurcaladiğimda gözüme carpmişti telefonla teyit ettiğime %70 geri olumlu dönüşüm aliyorum.