hocam bu kısım bizde yok . satış > siparişler butonu var sadece ..

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:45:49 -->-> Daha önceki mesaj 00:41:25 --

tamam buldum hocam
bizde niye hep aradan 3-5 sipariş kaynıyor diye kendimize soruyorduk .
Allah razı olsun ))