FZaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıllık 2.000 TL para çekme limiti, her işleme gereksiz ücret ödenmesi vs. bence çok gereksiz bir kart..
o ne ya 1 ay da dolar benim limit. hiçbir işe yaramaz. en para gibi olmalı.