Dikkat dağınıklığı var, en kısa sürede bir psikoloğa başvur ve gerekli tedaviyi ol. Emin ol bir süre sonra çok rahatlayacaksın ve ders çalışma iştahın gelecek. Bir arkadaşımda da hiperaktiflik olduğu ortaya çıktı, senin şikayetlerine benzer şikayetleri vardı, psikologa gitmesi için ikna ettik, iyide oldu...
Devlet hastanesinde de psikolog var illa özele gitmene gerek yok. Tüm şikayetlerini, bu konuya yazdıklarını doktora anlat, en güzel tedavi yolunu uygulayacaktır.
Geçmiş olsun,
Hocam bizde ilk ten dikkat dağınıklığı zannetmiştik . Bir teste girmiştik sınıfça zamanında en iyi sonucu ben çıkarmıştım . O yüzden mevzunun o olduğunu sanmıyorum . Psikolojik sorun derseniz buna katılıyorum . Ailemizde olan bir şey dayılarım, teyzelerim annem dahil olmak üzere . Panikatak hastalığı var ve ben biraz daha onların yanında dalga geçtiğim paranoayak bir aileyiz diye söylerim hep . Çünkü olur olmadık şeyleri kafamıza takarız ve bunu bizede yansıtıklarının düşüncesindeyim . Hatta çok nadirki kuzenlerimde ve bendede olan bir şey çok çabuk sinirlenir ve ota b*ka konulara direk kafamızı takarız . Ailede olan bir şey. Yani en belirgini belki de bendedir . Konu hiç abartılmayacak bir şeydir ama kafamda kurduğum paronayaklıkla bir cihanı yeniden kurup kapatırıım o derece

Bunun psikolog yardımıyla çözüleceğine inanmıyorum çözülse bizim teyzeler dayılar hallederdi . Kafamda da bitmiyor bende en kısa yolu enerjimi dışarı vermekte olduğuna inanıyorum . O yüzden bu tür bir yola başvurup bu konuyu açtım .
hocam bunu bende düşündüm fakat bir arkadaşım dediki normal toplardan bir farkı yok alma filan dedi . Belki sallamıştır , size göre bir etkisi var mı ?